Praca: Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych


Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów.
  • Organizacja i nadzór nad terminami oraz procesem realizacji zleceń.
  • Kontrola terminowości przesyłek i tworzenie raportów.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zleceniami.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Znajomość MS Office, ERP oraz język angielski jako atut.
Oferujemy:
  • Pracę w zespole o luźnej atmosferze.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
  • Pakiet benefitów: szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiet sportowy.

Prosimy o zawarcie w dokumentach klauzuli, udzielającej nam zgody na przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".


Alternatywnie:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...