Praca: Koordynator ds. produkcji


Ogłoszenie numer: 10012513, z dnia 2025-07-08

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Andrzej Janiak

Koordynator ds. produkcji

Miejsce pracy: Strzegowa (pow. ostrowski, gm. Nowe Skalmierzyce), Strzegowa

Nr Ref.: StPr/25/0556

 

Opis stanowiska

  • Prace administracyjno-kadrowe.
  • Sporządzanie wycen.
  • Doradztwo w zakresie wyrobów oferowanych przez firmę.
  • Stały kontakt z klientem i identyfikacja bieżących potrzeb.
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników Rozliczanie produkcji.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
  • Znajomość programu Subiekt GT.
  • Kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie i silna orientacja na wyniki.

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Strzegowa.
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony.
  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN.
  • Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...