Praca: Koordynator zespołu recepcji


Ogłoszenie numer: 10006555, z dnia 2025-07-06

Klient portalu Praca.pl

Koordynator zespołu recepcji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wsparcia pracownikom i koordynacja zespołu Front of House (recepcja, ochrona).
  • Zarządzanie gośćmi, dostawcami, korespondencją zgodnie z procedurami (WARF, EMS).
  • Obsługa połączeń telefonicznych i skrzynki mailowej FOH.
  • Prowadzenie dokumentacji recepcyjnej i archiwizacja.
  • Organizacja materiałów biurowych i spożywczych, zamawianie transportu, wydawanie kuponów taxi.
  • Tworzenie kart dostępu (tymczasowych i stałych), dystrybucja kluczy.
  • Reagowanie na sytuacje niestandardowe, udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Współpraca z zespołami ISS, wsparcie wydarzeń biurowych, raportowanie incydentów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2.
  • Umiejętność obsługi komputera i MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Profesjonalizm, odpowiedzialność, komunikatywność.
  • Szybka reakcja w sytuacjach kryzysowych.
  • Orientacja na klienta, dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i koordynacji zespołu.
  • Wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony.

Oferujemy

  • Pracę w zróżnicowanym zespole składającym się z osób o różnym wieku, płci i z niepełnosprawnościami.
  • Umowę o pracę lub zlecenie.
  • Pracę w godzinach 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
  • Wdrożenie.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
  • Przyjazne środowisko pracy.
  • Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach.
  • Darmowe konsultacje z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pracownik biurowy/marketingowiec

Utrzymywanie relacji z klientem w j. angielskim, przygotowanie ofert handlowych w języku angielskim, pozyskiwanie nowych klientów, uzupełnianie dokumentów, udział w targach międzynarodowych, tworzenie prezentacji multimedialnych i graficznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - C1 -...

Fakturzystka/ fakturzysta

Wystawianie faktur: Generowanie faktur w systemie komputerowym na podstawie danych od kontrahentów. Weryfikacja faktur: Sprawdzanie poprawności danych na fakturach i ewentualne korygowanie błędów. Wprowadzanie faktur do systemu: Rejestrowanie faktur w systemie księgowym firmy. Archiwizacja dokumentów: Przechowywanie dokumentów...