Praca: Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu


Szukasz pracy, w której Twoja dobra organizacja, samodzielność i zmysł do porządkowania rzeczy naprawdę mają znaczenie? Dołącz do nas jako Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu – osoba, która nie tylko wspiera Prezesa, ale realnie zarządza administracyjnym sercem firmy.
Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu
Miejsce pracy: Zielona Góra
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za:

 

Wsparcie Zarządu i obsługa biura:

  • Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych,
  • Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie,
  • Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas nieobecności Zarządu.

Zarządzanie dokumentacją i procedurami:

  • Prowadzenie i organizacja dokumentacji firmowej (Baza Wiedzy, DMS, repozytorium),
  • Monitoring poprawności i kompletności dokumentów oraz obiegu informacji,
  • Tworzenie zestawień, raportów, kosztorysów i analiz w Excelu,
  • Zarządzanie procedurami i dokumentacją BHP oraz środowiskową.

Koordynacja projektów i wsparcie operacyjne:

  • Współpraca przy projektach z dofinansowaniem (np. programy unijne),
  • Udział w rekrutacjach oraz kontakt z biurem kadr,
  • Obsługa płatności stałych, umów, abonamentów oraz zarządzanie budżetami operacyjnymi,
  • Wsparcie pracowników w realizowanych projektach i dbanie o terminowość zadań cyklicznych.

Organizacja i zaopatrzenie:

  • Dokonywanie zakupów biurowych i administracyjnych,
  • Dbanie o wyposażenie oraz stan techniczny budynku/biur,
  • Wydawanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego.
Czego oczekujemy:
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej na stanowisku z odpowiedzialnością,
  • Samodzielności, doskonałej organizacji pracy i wysokiego poziomu dyskrecji,
  • Znajomości MS Excel na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
  • Umiejętności pracy z dokumentami, systemami typu DMS, ERP – lub gotowości do nauki,
  • Komunikatywności, zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone obszary.
Co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, preferencyjne ubezpieczenie na życie,
  • Miejsce parkingowe tuż przy biurze,
  • Brak dress code’u – cenimy wygodę i profesjonalizm,
  • Pracę z bezpośrednim wpływem na rozwój i organizację firmy,
  • Kameralną, wspierającą atmosferę i realną możliwość rozwoju kompetencji.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ensore z siedzibą w Zielonej Górze zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. kontroli jakości i ochrony środowiska

Zadania: Przeprowadzanie oceny jakościowej produktów Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością ISO 9001 Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska ISO 14001 Sporządzanie raportów i sprawozdań jakościowych i środowiskowych Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i kontrolach jednostek zewnętrznych Wymagania:...

Asystent do spraw księgowości

rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji wysyłanie korespondencji pomoc w realizacji zadań administratora biura sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie wykształcenie pomaturalne / policealne podstawowa obsługa komputera podstawowa znajomość obsługi urządzeń biurowych dokładność, punktualność, szczerość chęć do...

Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas nieobecności Zarządu. Zarządzanie...

Asystent ds. Gospodarki Materiałowej

Przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji pod względem jakości i terminowości Przyjmowanie materiałów na stan magazynowy Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami Współpraca z zespołem medycznym Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista Entuzjazm, dobra organizacja pracy oraz dokładność...

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych, Koordynacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, Utrzymanie porządku i organizacji przestrzeni biurowej, Kontakt z firmami zewnętrznymi i dostawcami, Wsparcie administracyjne zespołów i zarządzanie flotą pojazdów służbowych. Wymagania: Dobra...