Praca: Manager ds. Wsparcia Zarządu


Manager ds. Wsparcia Zarządu
Zadania:
  • Wsparcie w zarządzaniu działem handlowym: analiza, identyfikacja obszarów do ulepszenia, nadzór nad realizacją zadań sprzedażowych i marketingowych.
  • Koordynacja działań promocyjnych, zarządzanie targetami i bonusami.
  • Udział w negocjacjach kluczowych umów.
  • Współtworzenie i prowadzenie strategii biznesowych.
  • Zarządzanie kalendarzem kierownictwa.
  • Analiza wskaźników ekonomicznych z proponowaniem rozwiązań.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy blisko zarządu lub w sprzedaży.
  • Umiejętność analityczna i operacyjna, samodzielność.
  • Wysokie kompetencje interpersonalne i organizacyjne.
  • Dyspozycyjność, aktywne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę z realnym wpływem na decyzje.
  • Bezpośrednia współpraca z kierownictwem.
  • Możliwość rozwoju w dynamicznej branży.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i odpowiedzialności.
Prosimy o przesyłanie CV poprzez przycisk APLIKUJ wraz z poniższą klauzą o ochronie danych osobowych.:
  • Oświadczam, iż zapoznałem się z Regulaminem i Polityką prywatności Serwisu internetowego oraz akceptuję ich postanowienia.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez HR Wise Sp. z o.o., ul. Puszkarska 9, 30-644 Kraków, w celu wpisania ich do prowadzonej przez HR Wise Sp. z o.o. bazy danych Kandydatów na pracowników, zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.
  • Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV i liście motywacyjnym na rzecz potencjalnych Pracodawców w celu przeprowadzenia rekrutacji z moim udziałem, zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez HR Wise Sp. z o.o., ul. Puszkarska 9, 30-644 Kraków, w celu przeprowadzenia innych rekrutacji z moim udziałem w przyszłości, zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...