Praca: Manager ESG - zarządzanie energią


Apleona Polska Sp. z o.o. jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku).
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager ESG - zarządzanie energią
Miejsce pracy: Gdańsk
Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za:
  • Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi,
  • Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy uwzględnianiu wymogów ustawowych i wytycznych
  • Udział w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG oraz planowania rocznego,
  • Współpracę z działem implementacji nowych kontraktów dot. obsługi budynków,
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji energetycznej, ograniczania kosztów eksploatacyjnych przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu użytkowników. 
  • Wsparcie obsługi nieruchomości w zakresie zarządzania energią i środowiskiem,
  • Analizę wskaźników środowiskowych ze wskazaniem sposobów ich poprawy, śladu węglowego
  • Planowanie neutralności klimatycznej firmy z uwzględnieniem przepisów prawnych.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Wykształcenie techniczne – mile widziane osoby po kierunkach : Inżynieria środowiska, instalacje budynkowe, budownictwo zrównoważone, odnawialne źródło energii, systemu zarządzania energią,
  • Znajomość zagadnień związanych z energią, OZE, poprawą efektywności energetycznej, funkcjonowaniem systemów wentylacji, ogrzewania i chłodzenia,
  • Znajomość problematyki budynków oraz zrównoważonego rozwoju w sektorze nieruchomości,
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów zarządzania energią w nieruchomościach 
  • Wiedza z obszaru zrównoważonego rozwoju;
  • Doświadczenie w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Zdolności analityczne związane,
  • Umiejętność określania priorytetów na stanowisku pracy i organizacji własnego czasu pracy;
  • Znajomość MS Office;
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
  • Dużą samodzielność;
  • Jasno zakomunikowane oczekiwania, feedback na bieżąco;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;
  • Dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjnego;
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
APLIKUJ TERAZ

Travel Assistant

As a part of our team you will be responsible for: Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers Ensuring the quality of accommodation is according to our Travel policy and company standards Taking care of internal...

Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...

Document Controller

Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów współtworzenie procedur związanych z...