Praca: Marketing operations assistant


Poszukujemy osoby skrupulatnej, która świetnie odnajduje się w zadaniach administracyjnych i lubi pracować według jasnych procedur. Jeśli praca z listą zadań daje Ci satysfakcję, a drobny błąd nie ma szans prześlizgnąć się niezauważony – mamy coś dla Ciebie.

To rola o silnym charakterze operacyjno-administracyjnym, obejmująca wsparcie kluczowych procesów biznesowych. Część obowiązków zahacza o marketing, ale trzon pracy to precyzyjna administracja danych, organizacja i obsługa bieżących zadań.
Marketing operations assistant
Location: Remote
Zakres zadań:
  • Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach).
  • Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów.
  • Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych.
  • Praca zgodnie z procedurami – oraz ich usprawnianie.
  • Wprowadzanie nowych danych do bazy i CRM.
  • Realizacja i raportowanie kampanii reklamowych klientów (banery, mailingi).
  • Wsparcie w innych zadaniach administracyjnych.
Wymagania:
  • Doświadczenie w operacjach biznesowych lub jako asystent/ka działu marketingu/administracji (1–3 lata).
  • Bardzo wysoka dbałość o szczegóły i umiejętność pracy z checklistami.
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność pilnowania procesów.
  • Zrozumienie, jak funkcjonują firmy i procesy operacyjne.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
  • Podstawowa znajomość programów graficznych (np. Sketch, Photoshop).
  • Doświadczenie w pracy z edytorami stron lub builderami landing pages.
  • Znajomość narzędzi do email marketingu.
  • Praktyka w obszarze fakturowania i rozliczeń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i sporządzanie opinii prawnych, Monitoring...

Specjalista w Biurze Zarządu

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism, umów, analiz i zestawień zarządczych,...

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych Współpraca z grafikami pod...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Opis stanowiska : opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w mediach społecznościowych i na...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi i monitorowania przekazów

Aktywna obsługa i stałe monitorowanie systemu elektronicznych przekazów. Koordynacja procesu elektronicznego przydzielania i odbioru przekazów przez punkty. Realizacja dyspozycji składanych przez nadawców przekazów oraz pełna obsługa zwrotów. Obsługa zapytań klientów dotyczących statusu realizacji przekazów oraz...