Praca: Młodszy asystent / asystent w sekcji higieny komunalnej


Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Grójcu
Młodszy asystent / asystent w sekcji higieny komunalnej
Miejsce pracy: Grójec
Numer: StPr/25/0342
OBOWIĄZKI:
-kontrola stanu sanitarnego obiektów użyteczności publicznej (m. in.: zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, odnowy biologicznej, obiekty hotelarskie, domy pomocy społecznej, obiekty służące podróżnym, cmentarze, domy pogrzebowe, pływalnie, ustępy publiczne, zakład karny, ośrodek dla cudzoziemców, szpitale), urządzeń wodociągowych, nadzór nad wodą przeznaczoną do spożycia, do celów kąpielowych i rekreacyjnych,-prowadzenie postępowań administracyjnych w odniesieniu do nadzorowanych obiektów zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego,-rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków, skarg, interwencji, wydawanie opinii,-sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z działań realizowanych przez Państwową Inspekcję Sanitarną na obszarze powiatu grójeckiego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

[Inne] : Wykształcenie wyższe - w dziedzinie mającej zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej (ukończony kierunek studiów: inżynieria środowiskowa, ochrona środowiska, chemia, biologia, biotechnologia, zdrowie publiczne),Wymagany staż pracy minimum 1 rok (umowa o pracę).Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego, a w szczególności:1.Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450)2.Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 877)3.Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2024 r. poz. 757)4.Ustawa z dnia 20 marca 2009 o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 616)5.Ustawa z dnia 13.09.1996 r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2024 r. poz. 394 ze zm.)6.Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych- (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1944)7.Ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2024 poz. 576 ze zm.)8.Ustawa z dnia 15 września 2017 r. o ochronie zdrowia przed następstwami korzystania z solarium(Dz.U. 2017 poz. 2111)-chęć podejmowania wyzwań i samokształcenia,-mile widziana znajomość systemu elektronicznego EZD RP.PSSE w Grójcu zapewnia swoim pracownikom:- stabilną i ciekawą pracę,- regularnie wypłacane wynagrodzenie,- dodatek stażowy,- dodatkowe wynagrodzenie roczne,- premię regulaminową,- możliwość rozwoju zawodowego,- wsparcie na etapie wdrażania do pracy,- możliwość dofinansowań do wypoczynku z ZFŚS,- korzystną ofertę ubezpieczenia na życie.Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Miejsce pracy:

Grójec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...