Praca: Młodszy asystent


Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinku
Młodszy asystent
Miejsce pracy: Szczecinek
Numer: StPr/25/0700
OBOWIĄZKI:
nadzór sanitarno-epidemiologiczny nad podmiotami leczniczymi,nadzór epidemiologiczny nad zakażeniami i chorobami zakaźnymi, nadzór nad szczepieniami ochronnymiobsługa systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez sekcję epidemiologii w pracy bieżącej, prowadzenie nadzoru p/epidemicznego w przypadku podejrzenia lub rozpoznania choroby zakaźnej, zakażenia, zatrucia lub stwierdzenia zgonu z powodu choroby zakaźnej orazprzeprowadzanie wywiadów epidemiologicznych w systemach teleinformatycznych i bieżące ich uzupełnianie, organizowanie izolacji lub kwarantanny wyznaczonych osób, udzielanie instrukcji o zasadach postępowania zapobiegawczego,w razie potrzeby przekazywanie środków dezynfekcyjnych i udzielanie wskazówek o sposobie ich użycia,kierowanie na badania diagnostyczne osób podlegających tym badaniom,prowadzenie nadzoru nad nosicielami chorób zakaźnych wg. obowiązujących wytycznych,udział w nadzorze nad dystrybucją i wykonawstwem szczepień ochronnych z uwzględnieniem obsługi systemu teleinformatycznego,realizacja wytycznych Ministra Zdrowia w tym zakresie oraz obowiązującej sprawozdawczości a także prowadzenie postepowań dotyczących uchylania się od obowiązkowych szczepień ochronnych,prowadzenie kontroli sanitarnych,prowadzenie postępowania administracyjnego i egzekucyjnego oraz innych spraw w zakresie administracji państwowej,współpraca z pracownikami pozostałych sekcji stacji sanitarno-epidemiologicznej,prowadzenie kontroli sanitarnych w nadzorowanych obiektach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

Nabór do 29.08.2025 szczegóły w linku https://www.gov.pl/web/psse-szczecinek/pracawykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne, biologia/mikrobiologia, farmacja, ratownictwo medyczne, weterynariaWymagane kwalifikacje:wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne, biologia/mikrobiologia, farmacja, ratownictwo medyczne, weterynaria,biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office. Wymagania dodatkowe:umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,sumienność i dokładność w wypełnianiu powierzonych obowiązków,mile widziana wiedza z zakresu epidemiologiimile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i znajomość postępowania administracyjnego, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność.

Miejsce pracy:

Szczecinek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 8 346 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...