Praca: Młodszy / Specjalista ds. Administracji Transportu w dziale Dystrybucji


GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.

Młodszy / Specjalista ds. Administracji Transportu w dziale Dystrybucji
Miejsce pracy: Łódź, ul. Niciarniana 51
Główne obowiązki:
  • Bieżąca obsługa administracyjna (front office)
  • Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej
  • Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników
  • Rozliczanie dokumentacji przewozowej oraz usług dodatkowych (CODI, wymiana paletowa)
  • Archiwizacja dokumentacji i korespondencji
  • Obsługa kasowa
Obowiązki uzupełniające:
  • Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych
  • Kontrolowanie dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych
Oczekiwania:
  • Wykształcenie średnie
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint Word, Excel)
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Samodzielność w działaniu i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • System premiowy
  • System zmianowy od pon. do pt. w godz.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Szereg benefitów (prywatna darmowa opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, kartę sportową, pakiety socjalne)
  • Standardy wdrożenia Smart Start
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...