Praca: Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych


Zespół C2C CoE w PwC Polska wspiera managerów biznesu od fazy pomysłu, przez negocjacje z klientem, aż do sfinalizowania projektu. Porządkujemy i organizujemy pracę managerów, liczymy rentowność projektów, doradzamy w kontaktach, pilnujemy dokumentacji oraz odnajdujemy zapomniane kontrakty. Jako wewnętrzny zespół w PwC dbamy, aby wspólnie wykonywane prace były sprawiedliwie rozliczane i żeby nikt nie został sam w labiryncie systemów oraz procedur.
 
Do naszego zespołu poszukujemy:
Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych
Warszawa

Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!

 

Twoja przyszła rola:

  • przygotowanie zestawień finansowych,
  • przygotowywanie rozliczeń projektowych,
  • analiza i rejestracja umów projektowych,
  • wystawianie faktur i korekt dla klientów,
  • wsparcie w procesie windykacji należności.

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • masz umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
  • posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego i programu Excel,
  • charakteryzuje Cię proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
  • masz umiejętności pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.

Mile widziane:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku finansowym,
  • mile widziane wykształcenie na kierunku Ekonomia / Finanse.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą,, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Hiring Managerem.
APLIKUJ TERAZ

Executive Assistant

The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and direct...

Staż - technik administracji

pon- pt 7.30-15.30 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: umiejętność pracy pod presją czasu, sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, znajomość obsługi komputera i programu MS WORD, znajomość obsługi urządzeń biurowych

Technik prac biurowych (staż)

zgodny Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: staż FEdKP (I) - BeataWymagana biegła obsługa komputera.

Technik prac biurowych

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Technik prac biurowych

w/g programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: