Praca: Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego


Pracuj dla nas jako:
Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Krapkowice
We make it work
Jesteśmy Multiserwis – wiodącym dostawcą usług dla przemysłu z 32-letnim doświadczeniem. Jako część międzynarodowego koncernu Bilfinger, zwiększamy wydajność i zrównoważony rozwój w zakładach naszych klientów w całej Europie.
Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.

You make the difference
Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Multiserwis oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych
  • rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim
  • ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez pracowników
  • wystawianie faktur sprzedażowych
  • wsparcie w obsłudze zamówień środków ochrony indywidualnej i elektronarzędzi
  • wsparcie kierownika kontraktów w obszarach sprawozdawczości administracyjnej i raportowania oraz ścisła współpraca kierownikami robót na rynku niemieckim
  • kontakt z klientami i dostawcami
Nasze oczekiwania:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2 – warunek konieczny
  • umiejętność obsługi programów Microsoft Office (w szczególności Excel)
  • dyspozycyjność
  • skrupulatność przy wykonywaniu powierzonych zadań
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność analitycznego myślenia
Czeka na Ciebie:
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz w zespole ukierunkowanym na stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  • premia roczna, zależna od realizacji celów
  • dodatkowa premia za skorzystanie z Systemu Poleceń
  • rozbudowany pakiet benefitów m.in. codzienne śniadania, dofinansowania do zajęć sportowych i kulturalnych, dofinansowanie wypoczynku i wiele innych
  • stabilne zatrudnienie i szansę rozwoju w międzynarodowych strukturach
  • szkolenia, wyjazdy integracyjne
  • pełny zakres ubezpieczeń zdrowotnych i emerytalnych w Polsce
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
  • atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, aplikuj za pomocą przycisku aplikowania.

Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność priorytetyzacji zadań, Znajomość języka angielskiego lub...

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji. Współpraca z innymi działami w firmie. Awizacje i kontakt z...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO,...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu obsługa kasy fiskalnej, telefoniczna obsługa klienta...