Praca: Młodszy specjalista d/s archiwizacji


Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Młodszy specjalista d/s archiwizacji
Miejsce pracy: Lębork
Numer: StPr/25/0328
OBOWIĄZKI:
-archiwizacja dokumentów,-praca z dokumentacją transportową,-zarządzanie obiegiem korenspondencji,-techniczne wsparcie lęborskiego oddziału w zakresie sprzętu komputerowego,-sporządzanie protokołów przekazania/zdania sprzętu IT,-składanie zamówień na produkty biurowe i spożywcze,-przyjmowanie i odbiór dostaw,-tworzenie raportów i zestawień na potrzeby firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

umiejętności techniczne i bardzo dobra obsługa komputera, samodzielność i dobra organizacja pracy, dla kandydatów z Ukrainy znajomość języka polskiego na poziomie C1

Miejsce pracy:

Lębork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

APLIKUJ TERAZ

Technik prac biurowych

Technik prac biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wymagania inne: wykształcenie od średniego; umiejętność obsługi komputera; komunikatywność, wysoka kultura osobista.

Asystent do spraw księgowości

Asystent do spraw księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego ogólnokształcącego; praca przy monitorze powyżej 4h; dodastkowe wymagania: obsługa komputera; komunikatywność, dokładność, współpraca w zespole, kultura osobista.

Asystent kadrowego

-ewidencja prostych dokumentów kadrowych, przygotowanie wstępnej wersji umów o pracę i zlecenia, zakładanie akt osobowych, obsługa programu płatnik, obsługa programu Enova, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Pracownik administracyjny (staż)

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie zawodowe lub średnie, komunikatywność, szybkość uczenia się, obsługa komputera (MS Office).

Asystent / Asystentka działu księgowości

Zakres obowiązków : sprawdzanie poprawności, skanowanie (OCR) i opisywanie faktur kosztowych dbanie o terminowość i prawidłowy obieg dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym korespondencji mailowej archiwizacja dokumentów obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych Oczekiwania: podstawowa...