Praca: Młodszy specjalista ds. handlowych


Ogłoszenie numer: 10485438, z dnia 2025-12-10

Klient portalu Praca.pl

Młodszy specjalista ds. handlowych

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

Poszukiwany/a jest pracownik, który wesprze Dział Handlowy w bieżących zadaniach i obsłudze projektów.

Do głównych obowiązków należeć będzie:
  • Wsparcie kupców w realizowanych projektach.
  • Przygotowywanie analiz oraz raportów handlowych.
  • Zarządzanie bazą dostawców i towarów.
  • Kompletacja i archiwizacja dokumentacji.
  • Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, salonami oraz działami Centrali.
  • Organizacja spotkań i podróży służbowych.

Wymagania

  • Umiejętność pracy na dużej ilości danych.
  • Bardzo dobra obsługa MS Office, szczególnie Excel.
  • Dokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność i skuteczność w działaniu.
  • Komunikatywność i łatwość w budowaniu relacji.
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziana.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie.
  • Możliwość rozwoju.
  • Prywatna opieka medyczna Medicover.
  • Pakiet sportowy Medicover Sport.
  • Ubezpieczenie zdrowotne.
  • Wczasy pod gruszą i bonus świąteczny.
  • Zniżki pracownicze.
  • Bezpłatny parking.
  • Brak dress code.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli: ​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, ​ swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...

Recepcjonistka / Recepcjonista do kliniki stomatologicznej

Zadania: Kompleksowa obsługa pacjentów kliniki, w tym rejestracja, umawianie i potwierdzanie wizyt. Profesjonalne zarządzanie grafikami lekarzy i optymalizacja ich czasu pracy. Obsługa systemu do zarządzania kliniką oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji. Przyjmowanie płatności, wystawianie rachunków oraz rozliczanie...

Asystentka / Asystent ds. operacyjnych i administracyjnych

Zakres obowiązków Wprowadzanie potwierdzeń zamówień do systemu i wystawianie faktur proforma. Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń i przygotowanie dokumentów przewozowych (WZ, zlecenia transportowe). Negocjowanie warunków i cen z firmami transportowymi oraz wybór najkorzystniejszych ofert. Tworzenie i prowadzenie...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Dbanie o prawidłowy...

Specjalista ds. Fakturowania i Wysyłki

Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal, czujniki temperatury). Prowadzenie sald...