Praca: Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta


Firma ABC SZALUNKI specjalizuje się w wynajmie i sprzedaży systemów szalunkowych. Zatrudniamy ponad 30 osób, działamy na terenie południowej i centralnej Polski. Posiadamy już cztery oddziały.

Obecnie poszukujemy osoby do oddziału na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta
Miejsce pracy: Łagiewniki Nowe, ul. Smardzewska 37A
Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur
  • Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA)
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja
  • Wsparcie działu sprzedaży oraz logistyki
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w obsłudze klienta min 1 rok
  • Bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE - głównie EXCEL (mile widziana znajomość programów księgowych i magazynowych)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i dokładność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Otwartość na zmiany
  • Uczciwość i sumienne podejście do obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)
  • Wdrożenie i pomoc na każdym etapie pracy
  • Dofinansowanie zajęć sportowych oraz prywatnej opieki medycznej
Dodatkowe informacje
  • Czas pracy: 8-16
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...