Praca: Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji


Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji
Miejsce pracy: Wrocław, Krzyki
Opis stanowiska
  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów finansowych.
  • Sporządzanie umów zleceń i rozliczanie prowizji sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych.
  • Rozliczanie i wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu.
  • Współpraca i kontakt telefoniczny z działem handlowym w zakresie rozliczeń.
  • Monitorowanie i zarządzanie terminowością płatności, prowadzenie procedur windykacyjnych.
  • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych do kontroli terminowości płatności.
  • Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów związanych z umowami handlowymi.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (administracja, finanse, ekonomia).
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość MS Office, szczególnie Excel.
  • Umiejętność priorytetyzowania zadań i praca pod presją czasu.
  • Kreatywność i odpowiedzialność.
  • Ambicja i otwartość na nowe wyzwania.
Mile widziane
  • Dostępność od zaraz.
Oferujemy
  • Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę lub zlecenie).
  • Praca w nowoczesnym biurze.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Przyjazna atmosfera w profesjonalnym zespole.
  • Darmowy parking.
  • Spotkania integracyjne.
  • wa o pracę lub zlecenie).
  • Praca w nowoczesnym biurze
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...