Praca: Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. personalno-administracyjnych


Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. personalno-administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Co jest dla nas ważne
  • Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość podstaw prawa pracy i zagadnień kadrowych
  • Wykształcenie wyższe lub średnie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość w realizacji zadań
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i współpracy z zespołem oraz innymi działami firmy
  • Dyskrecja oraz dbanie o poufność i bezpieczeństwo danych osobowych pracowników
Twoja rola w STRABAG
  • Weryfikacja i nadzór nad dokumentacją związaną z nawiązywaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji pracowniczej
  • Sporządzanie umów o pracę, aneksów 
  • Współpraca z zewnętrznym biurem w zakresie przekazywania  danych kadrowo-płacowych niezbędnych do naliczania wynagrodzeń
  • Współpraca z oddziałami wewnątrz spółki  w zakresie zadań związanych z obszarem personalnym 
  • Doradztwo i wsparcie pracowników w zakresie zagadnień personalnych
  • Bieżące wsparcie zespołu w codziennych zadaniach
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę
  • Bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu
  • Pakiet usług medycznych
  • Korzystne warunku ubezpieczenia
  • Inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę
  • Krótszy dzień pracy w piątek
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Pracownik Sekretariatu

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze Rejestrowanie faktur i prostych kosztów...

Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów

Obsługa pacjentów telefonicznie i mailowo, w tym rejestracja na wizyty i udzielanie informacji o placówkach oraz usługach Wsparcie pacjentów w zakresie promocji badań i szczepień profilaktycznych Praca w systemie zmianowym, zapewniająca sprawny kontakt z klientem i wysoką jakość obsługi Dobra znajomość języka angielskiego...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Kasjer / Fakturzysta

Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klientów oraz doradztwo produktowe Realizacja zleceń sprzedaży i dbanie o efektywność procesów Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej w systemach firmowych Kontrola stanu towaru i rozliczeń gotówkowych Wymagania: Umiejętność pracy z klientami i tworzenia trwałych relacji...