Praca: Młodszy specjalista w biurze inwestycji


Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Młodszy specjalista w biurze inwestycji
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1349
OBOWIĄZKI:
Pomoc w nadzorze nad etapem przygotowawczym inwestycji realizowanych przez Spółkę, w szczególności zlecanie prac poza budowlanych, niezbędnych do zrealizowania inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in prace projektowe, analizy, opracowania, badania, podziały nieruchomości itp.)Jedna zmiana 8-16Oferta Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek budownictwo lub pokrewne w zakresie budownictwa ( architektura, inżynieria środowiska, geodezja), pożądane :doświadczenie, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego.wymagane prawo jazdy kat. B.Pożądane kwalifikacje: znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym, znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek budownictwo

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

do negocjacji

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Technik administracji

1. Zapoznanie się z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawie o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Zapoznanie się z rozporządzeniem ministra kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania maeteriałów archiwalnych do...

Technik administracji

Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Miejsce wykonywania pracy: Wydział Kryminalny - Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Technik administracji

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Wymagania inne:

Sekretarka medyczna

obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok, prowadzenia stosownych rejestrów i ewidencji, przygotowywania projektów pism oraz zestawień statystycznych, archiwizacji dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...