Praca: Młodszy specjalista w biurze inwestycji


Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Młodszy specjalista w biurze inwestycji
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1349
OBOWIĄZKI:
Pomoc w nadzorze nad etapem przygotowawczym inwestycji realizowanych przez Spółkę, w szczególności zlecanie prac poza budowlanych, niezbędnych do zrealizowania inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in prace projektowe, analizy, opracowania, badania, podziały nieruchomości itp.)Jedna zmiana 8-16Oferta Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe I stopnia, kierunek budownictwo lub pokrewne w zakresie budownictwa ( architektura, inżynieria środowiska, geodezja), pożądane :doświadczenie, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego.wymagane prawo jazdy kat. B.Pożądane kwalifikacje: znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym, znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, wykształcenie wyższe II stopnia, kierunek budownictwo

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

do negocjacji

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...