WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
                       Młodszy specjalista w zespole ds. obsługi biura                
Miejsce pracy:  Wrocław                
                                Numer: StPr/25/3359
                                                                 1. Obsługa kancelaryjna Biura WFOŚiGW we Wrocławiu, w tym m.in.:    a) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej, w tym ePUAP, e-Doręczenia, dedykowane adresy e-mail),    b) obsługa systemu EZD RP oraz urządzeń biurowych,    c) kontrola poprawności oznaczeń, klasyfikacji i dekretacji dokumentów,    d) przyjmowanie, segregowanie, weryfikowanie i ewidencjonowanie korespondencji (papierowej i elektronicznej),    e) nadawanie znaków spraw, wprowadzanie i aktualizacja metadanych,  monitorowanie spraw terminowych i przekazywanie ich do dekretacji,    g) kierowanie dokumentów do właściwych pracowników i komórek organizacyjnych,    h) przekazywanie korespondencji do składu chronologicznego,    i) znajomość specyfiki funduszu oraz podstawowych informacji o prowadzonej działalności i programach,    j) obsługa telefonu i wsparcie beneficjentów poprzez przekierowywanie do odpowiednich pracowników,    k) redagowanie prostych pism i notatek,    l) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Biura,    m) pomoc pracownikom przy czynnościach biurowych,    n) bieżące korzystanie z pakietu MS Office i innych narzędzi biurowych,    o) prowadzenie kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami i normatywami kancelaryjno-biurowymi (zapewnienie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt),    p) dbanie o poufność korespondencji,    q) odpowiedzialność za porządek w miejscu pracy,    r) rekomendowanie usprawnień w funkcjonowaniu kancelarii i obiegu dokumentów (w tym elektronicznego),    s) opracowywanie propozycji instrukcji i wytycznych zgodnych z zajmowanymi stanowiskami,    t) kontakt z beneficjentami, w tym umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości, asertywności i zachowania vysokiej kultury osobistej.    2. Zastępowanie innych pracowników kancelarii ogólnej biura oraz składu chronologicznego.    3. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego i Zarząd.Wymagane dokumenty: - list motywacyjny,- Curriculum Vitae, - wypełnione i podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie,  kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane),  kopia świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane),  oświadczenie - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w WFOŚiGW we Wrocławiu.Dokumenty w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich uwierzytelnionego tłumaczenia na język polski.Dokumenty z dopiskiem "Oferta zatrudnienia - ZOB" należy składać, w zamkniętych kopertach, w sekretariacie/kancelarii ogólnej Biura WFOŚiGW we Wrocławiu: 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24 bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.10.2025 r. do godz. 10:00.Zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu/kancelarii ogólnej Biura WFOŚiGW we Wrocławiu: 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.wfosigw.wroclaw.pl oraz na tablicach ogłoszeń w Biurze i Biurach Terenowych (58-500 Jelenia Góra Pl. Ratuszowy 31/32; 59-220 Legnica ul. Okrzei 16; Wałbrzych  ul. Kolejowa 8 58-310 Szczawno Zdrój; 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24). Nabór może być unieważniony bez podania przyczyny.Oferta dostępna w sali: E, C
                               Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:    1. Wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe administracyjne, prawnicze lub pokrewne),    2. Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kancelarii ogólnej w administracji publicznej (Instrukcja kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt),    3. Umiejętność obsługi systemu EZD RP lub gotowość do szybkiego przeszkolenia,    4. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, niszczarka, centrala telefoniczna),    5. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),    6. Umiejętność redagowania pism i notatek służbowych,    7. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i dokładność,    8. Komunikatywność i wysoka kultura osobista,    9. Umiejętność zachowania spokoju i opanowania w sytuacjach stresowych,    10. Profesjonalne i asertywne podejście w kontaktach z beneficjentami, w tym w przypadku zgłoszeń wymagających szczególnej uwagi,    11. Gotowość do obsługi telefonicznej i bezpośredniej interesantów,    12. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i otwartość na zdobywanie nowej wiedzy,    13. Zdolność do szybkiego uczenia się i przyswajania nowych informacji,    14. Elastyczność i chęć rozwoju zawodowego.Mile widziane:doświadczenie w pracy w kancelarii ogólnej lub sekretariacie w administracji publicznej,  znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO),  doświadczenie w pracy z dokumentacją elektroniczną i obiegiem dokumentów w systemach teleinformatycznych,  znajomość innych programów graficznych,  umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, z zachowaniem priorytetów i standardów jakości,  zdolność do zachowania profesjonalizmu i niezależności w kontaktach zawodowych
                                 Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie zgodnie z "Zasadami wynagradzania członków Zarządu i pracowników Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu" z dnia 14.07.2021 r.
                                                   Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu