Praca: Mobilny pracownik administracyjno-handlowy


Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Mobilny pracownik administracyjno-handlowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1485
OBOWIĄZKI:
Dowożenie i kompletowanie dokumentacji, towaru itp. pomiędzy obiektamiJedna zmiana, godziny pracy do ustalena.Miejsce wykonywania pracy: ul. Brzozowa 5 oraz teren powiatu elbląskiegoOferta prcy ze środków PFRON dla osób z niepełnosprawnościami zamieszkujących teren powiatu elbląskiego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, zawodowe; prawo jazdy kat.B, umiejętność obsługi komputera, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Kasjer

Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Realizacja zamówień sprzedażowych z uwzględnieniem efektywności działań Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej Dbanie o prawidłowy obieg towaru i rozliczanie gotówki Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientami i...

Specjalista ds. administracyjnych

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu, Zarządzanie...

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Fakturzystka / Fakturzysta

Kompleksowe przygotowanie i wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych (Faktury VAT, WZ, MM, PZ). Aktywna i biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym. Ważna książeczka sanepidowska. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku. Gotowość do...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO Utrzymywanie kontaktów z...