Praca: Office Manager / Asystentka biura


Office Manager / Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Modularna 11a
Opis stanowiska:
  • Prowadzenie podstawowej dokumentacji biurowej (umowy, faktury, WZ)
  • Korespondencja mailowa z klientami i dostawcami (w języku polskim i angielskim)
  • Wsparcie codziennej pracy biura: organizacja spotkań, zamówienia materiałów biurowych, kontrola dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja pracy firmy sprzątającej, zgłaszanie usterek do administracji budynku
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów
Wymagania:
  • Status studentki będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie minimum B2
  • Biegła obsługa komputera (Chat GPT,Word, Excel, Google Docs, e-mail)
  • Dokładność, schludność, punktualność, poprawność językowa
  • Zaawansowana znajomość social mediów (Facebook,Instagram)
Oferujemy:
  • Umowa zlecenie-6500,00 pln brutto
  • Pracę w hurtowej firmie (branża: sprzedaż fajek wodnych i akcesoriów)
  • Młody i przyjazny zespół
  • Szkolenie i wsparcie na każdym etapie
  • Elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni
  • Możliwość przejścia na pełny etat i rozwoju w firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Asystent / Asystentka wsparcia działu księgowości

Twoje zadania będą obejmować: Wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, Wystawianie faktur sprzedaży, Weryfikacja danych na fakturach, Przygotowywanie raportów dla działu księgowości, Pomoc w bieżących działaniach działu, Uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami, Archiwizacja dokumentacji księgowej. Oczekujemy...

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zadania: Wsparcie zespołu administracyjnego i działów operacyjnych w codziennych zadaniach Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych i wydarzeń firmowych Uzupełnianie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Współpraca z firmami zewnętrznymi (np. dostawcy...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Dział Administracyjno-Serwisowy Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego...

Praktykant / Praktykantka w Dziale Przyjęcia Towaru

Wsparcie zespołu w codziennych działaniach związanych z przyjęciem surowców do produkcji Wprowadzanie danych do systemu Kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów Chęć zdobycia doświadczenia zawodowego Dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania Umiejętność pracy w zespole Podstawowa znajomość obsługi komputera