Praca: Office Manager


Do you want to become a part of a growing international IT company? We are looking for a pro-active Office Manager to ensure its smooth operation. 
Office Manager
Wrocław
Responsibilities:
  • Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment
  • Front office activities incl. handling telephone calls
  • Managing the inventory of office supplies
  • Inducting new employees to their workstations
  • Coordinating correspondence
  • Hands-on experience with office equipment (fax machines, printers, etc.)
  • Support event teams in event planning, coordination, and execution.
  • Maintain internal systems for effective employee and asset management.
Requirements:
  • Good command of English (verbal and written) – minimum of intermediate level (B1)
  • Polish at least B2 level
  • Experience as a travel manager, executive assistant, secretary
  • Proficiency in MS Office and Google Workspace tools
  • Excellent time management skills and ability to work under pressure
  • Proactive attitude, excellent organizational skills, and ability to work independently
  • Responsibility, sociability, passion for work, and initiative
  • Will be a plus: knowledge in the Accounting field, familiarity with Atlassian tools (Jira, Confluence)
Conditions:
  • Friendly team
  • Corporate and social events
  • Social package (additional medical insurance, Multisport or sports activities compensation, etc.)
  • Free English and German courses
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów. Współpraca z grafikami przy tworzeniu...

Asystent/ka działu kadr

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej,2. Wsparcie kadr w bieżących pracach administracyjnych,3. Współpraca z działem płac oraz innymi działami firmy,4. Wsparcie przy przygotowywaniu raportów i zestawień kadrowych,5. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,6. Pomoc w przygotowaniu i...

Asystent/asystentka ds. finansowo - księgowych

- bieżąca kontrola dokumentów księgowych - sprawdzanie ich pod kątem poprawności formalnej, merytorycznej, rachunkowej i podatkowej- zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów: przekazywanie do akceptacji, do płatności oraz weryfikacja białej listy,- potwierdzanie sald, rozliczanie rozrachunków i zaliczek pracowniczych...

Asystent zarządu

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura firmy;- Zbieranie wymaganych informacji oraz danych, a następnie przygotowywanie ich analiz na potrzeby zarządu firmy;- Tworzenie pism, drukowanie, kopiowanie, skanowanie, archiwizowanie dokumentów;- Wprowadzanie danych do systemów;- Przyjmowanie i przekierowywanie...

Asystent stylisty

POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: DYSPOZYCYJNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ, ZDOLNOŚCI MANUALNE, SYMPATIA DO LUDZI, KREATYWNOŚĆ, EMPATIA.