Praca: Office Manager


Do you want to become a part of a growing international IT company? We are looking for a pro-active Office Manager to ensure its smooth operation. 
Office Manager
Wrocław
Responsibilities:
  • Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment
  • Front office activities incl. handling telephone calls
  • Managing the inventory of office supplies
  • Inducting new employees to their workstations
  • Coordinating correspondence
  • Hands-on experience with office equipment (fax machines, printers, etc.)
  • Support event teams in event planning, coordination, and execution.
  • Maintain internal systems for effective employee and asset management.
Requirements:
  • Good command of English (verbal and written) – minimum of intermediate level (B1)
  • Polish at least B2 level
  • Experience as a travel manager, executive assistant, secretary
  • Proficiency in MS Office and Google Workspace tools
  • Excellent time management skills and ability to work under pressure
  • Proactive attitude, excellent organizational skills, and ability to work independently
  • Responsibility, sociability, passion for work, and initiative
  • Will be a plus: knowledge in the Accounting field, familiarity with Atlassian tools (Jira, Confluence)
Conditions:
  • Friendly team
  • Corporate and social events
  • Social package (additional medical insurance, Multisport or sports activities compensation, etc.)
  • Free English and German courses
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. personalno-administracyjnych

Co jest dla nas ważne Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomość podstaw prawa pracy i zagadnień kadrowych Wykształcenie wyższe lub średnie Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość w realizacji zadań...

Pracownik biurowy w branży budowlanej

obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych na terenie kraju. wykształcenie co...

Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami. Czego oczekujemy Chęci i zaangażowania w...

Specjalista ds. Administracyjnych

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi Wsparcie administracyjne dla różnych działów firmy...

Office Manager

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations Coordinating correspondence Hands-on experience with office...