Praca: Office Manager


Ogłoszenie numer: 9434335, z dnia 2025-01-14

KDK Events poszukuje młodych i ambitnych osób, które wesprą zespół organizujący eventy stacjonarne, wirtualne oraz hybrydowe. 

Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa, Przy Metro Politechnika

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem biura agencji
  • Wsparcie działu księgowości agencji, w tym ewidencja faktur i przygotowywanie umów
  • Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą
  • Współpraca z działem logistyki agencji
  • Wsparcie Zarządu w bieżącej działalności
  • Utrzymywanie stałej łączności z pozostałymi pracownikami
  • Prowadzenie stosownej dokumentacji 

Wymagania

  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office
  • Podstawowa znajomości zasad rachunkowości
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Samodzielność
  • Dyspozycyjność
  • Punktualność
  • Profesjonalizm

Oferujemy

  • Możliwość zdobywania doświadczenia w branży eventowej
  • Fajną atmosferę i młody, kreatywny team
  • Wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia i wyników
  • Pracę w centrum Warszawy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Stażysta / Stażystka w Dziale Technicznym

Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji. Nasze potrzeby: Zgłoszenia...

Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do archiwum. Koordynacja czynności związanych...

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr WYMAGANIA: znajomość Microsoft Office, Excel...

Młodszy specjalista ds. dokumentacji eksportowej

Zadania, które dla Ciebie mamy: Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży UE i rozliczenia transakcji VAT, m.in. drukowanie, wysyłanie i sprawdzanie dokumentacji Weryfikacja zwracanych dokumentów od klientów Rejestracja klientów w systemie Weryfikacja NIP UE klientów zgodnie z wytycznymi Bieżące wsparcie pracy działu Aplikuj...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie zużycia energii elektrycznej, Uzgadnianie...