Praca: Office Manager


ZPC Milanówek jest firmą rodzinną. Od samego początku specjalizuje się w produkcji Tradycyjnej Krówki Milanowskiej znanej i kochanej przez konsumentów w całym kraju. Firma od 15 lat rozwija dodatkowo produkty z kategorii Fudge, Nougat oraz słodycze w czekoladzie, w tym produkty o niskiej kaloryczności. Produkty ZPC Milanówek, często nietypowe, są wybierane przez największe sieci na całym świecie i oferowane nawet w najdalszych zakątkach globu.

Celem naszej firmy jest nieustanny rozwój i innowacja we wszystkich dziedzinach naszej działalności. Dbamy aby nasze produkty zaskakiwały swoją unikatowością i smakiem, jednocześnie wpisując się w aktualne trendy żywieniowe. Dostosowujemy nasz zakład do najnowszych standardów pracy, dbając aby nasz personel mógł funkcjonować w przyjaznym ale i nowoczesnym otoczeniu. Kierujemy się najwyższymi wartościami, zapewniając bezpieczeństwo, poszanowanie ludzkiej pracy oraz uwzględniając troskę o środowisko. Gwarancją najwyższej jakości jest wdrożenie przez ZPC Milanówek najbardziej wymagających certyfikacji takich jak: IFS Food, BRC, Smeta, RSPO, a także HALAL Assurance System.

Dowiedz się więcej i dołącz do ZPC Milanówek!

Office Manager
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Zadania:
  • Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych
  • Koordynowanie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zakładu produkcyjnego
  • Obsługa i nadzór nad dokumentacją wewnętrzną oraz korespondencją firmową
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy)
  • Koordynacja obiegu dokumentów i zakupów biurowych
  • Współpraca z innymi działami w zakresie spraw organizacyjnych
  • Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska m.in. wsparcie w przygotowywaniu raportów środowiskowych, kontakt z urzędami
  • Wspieranie procesu wdrażania procedur oraz utrzymywania standardów firmowych
  • Obsługa floty samochodowej, organizacja delegacji służbowych oraz nadzór nad koordynowaniem zagadnień związanych z laptopami, licencjami i telefonami służbowymi
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane w firmie produkcyjnej
  • Znajomość zagadnień z zakresu administracji biurowej oraz mile widziane z zakresu ochrony środowiska,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność szybkiego reagowania na zmiany
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Outlook)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Przyjazna atmosfera oraz energiczny zespół współpracowników
  • Możliwość rozwoju i zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Zniżki na firmowe produkty 
  • Parking dla pracowników
  • System poleceń pracowniczych
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność priorytetyzacji zadań, Znajomość języka angielskiego lub...

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji. Współpraca z innymi działami w firmie. Awizacje i kontakt z...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO,...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu obsługa kasy fiskalnej, telefoniczna obsługa klienta...