Praca: Office menager


Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Office menager
Miejsce pracy: Chrzanów
Numer: StPr/25/0849
OBOWIĄZKI:
Kontakt z kontrahentem, wystawianie faktur
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chrzanów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka / Sekretarka

Najważniejsze obowiązki na oferowanym stanowisku: dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentacji firmowej zarówno w formie papierowej jaki i elektronicznej, prowadzenie rejestru umów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji,...

Specjalista ds. administracji biura

Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały eksploatacyjne i artykuły biurowe, wsparcie przełożonych w przygotowywaniu pism,...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Witanie i obsługa pracowników i gości przychodzących do firmy Zgłaszanie zwróconych kart do blokady Wydawanie kart...

Specjalista ds. rozliczeń

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów Przygotowywanie specyfikacji do faktur za...

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami Przygotowywanie danych i specyfikacji do faktur Wystawianie faktur oraz...