Praca: Office Supervisor


Ocado to światowy lider w innowacjach dotyczących zakupów spożywczych online, oferujący zaawansowane i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Dzięki zautomatyzowanym systemom magazynowym oraz nawiązywaniu nowych partnerstw z sklepami detalicznymi na całym świecie, wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu klientom tego, czego potrzebują.

Ocado Smart Platform (OSP) to zaawansowana platforma e-commerce, która integruje oprogramowanie oparte na mikroserwisach z modułowym i skalowalnym sprzętem. Obejmuje nowatorskie technologie, takie jak nasze w pełni zautomatyzowane magazyny, znane jako Centra Realizacji Zamówień (CFC), oraz wiodące na rynku oprogramowanie, w tym niezwykle wydajne silniki routingu i zoptymalizowane systemy zarządzania łańcuchem dostaw oraz prognozowania.

Z dumą ogłaszamy współpracę z Auchan, wiodącym detalistą spożywczym w Polsce. To niezwykle ekscytujący czas, aby dołączyć do Ocado i być częścią pierwszego rozwiązania w kraju oraz naszej szerszej globalnej ścieżki rozwoju.
Office Supervisor
Miejsce pracy: Wilcza Góra
Zadania:

Osoba na stanowisku Office Supervisor będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i operacyjne dla zespołu inżynierów i techników oraz kierownictwa, raportując bezpośrednio do Głównego Kierownika Operacyjnego ds. Inżynierii (LEOM). Rola ta obejmuje zarządzanie biurem, koordynację finansów i HR, wsparcie administracyjne oraz współpracę z lokalnymi zespołami i centralą.

Finanse: 
  • przygotowywanie raportów płacowych dla zewnętrznego dostawcy,
  • kontrola faktur i wprowadzanie ich do systemu,
  • utrzymywanie wydatków w budżecie,
  • zarządzanie wydatkami na karcie firmowej,
  • tworzenie zamówień w systemie ERP (Oracle Fusion),
  • organizacja podróży służbowych,
  • Cło – ułatwianie komunikacji między działem celnym a działem w Wielkiej Brytanii (łańcuch dostaw).
HR: 
  • ścisła współpraca z Partnerem Biznesowym HR przy realizacji inicjatyw kadrowych,
  • wsparcie przy sprawach urlopowych, awansach, dokumentacji czasu pracy oraz kadrowych zapytaniach od pracowników.
Administracja: 
  • rejestrowanie i monitorowanie czasu pracy,
  • zarządzanie dostawami biurowymi,
  • przestrzeganie lokalnych przepisów BHP,
  • organizowanie wprowadzenia nowych pracowników oraz bieżące zadania, wspierające płynność pracy biura.
Wymagania:
  • znajomość polskiego kodeksu pracy,
  • doświadczenie w administracji HR i zarządzaniu biurem,
  • umiejętność zarządzania procesami finansowymi,
  • dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
  • zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • proaktywność oraz efektyna komunikacja,
  • doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi zespołami,
  • znajomość systemów ERP mile widziana. 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Benefity: prywatna opieka medyczna - Luxmed, Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik działu rozliczeń

weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji wyliczanie zaliczek produkcyjnych rozliczenia z klientami obsługa kasy fiskalnej prowadzenie kasy rozliczanie wyjazdów służbowych...

Pracownik biurowy (również z orzeczeniem)

Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji...

Starszy Specjalista ds. Bezpieczeństwa Informacji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie, weryfikacja i utrzymanie procedur regulujących proces ochrony danych osobowych i przetwarzania danych w chmurze, transferu danych oraz AI Pisanie opinii w zakresie zgodności projektów/ inicjatyw/ z przepisami prawa regulującymi przetwarzanie danych osobowych i danych...

Referent / Referentka ds. administracji

Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów. Zarządzanie dostawami i zamówieniami...

Pracownik Biurowy

Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą Wykształcenie Poziom wykształcenia: Wyższe Obsługa programów komputerowych Word - Dobra Excel - Dobra E-mail - Dobra Internet - Dobra Cechy osobowościowe i inne wymagania Komunikatywność,...