Praca: Operator urządzeń przygotowania danych


Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
Operator urządzeń przygotowania danych
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1006
OBOWIĄZKI:
weryfikacja zrealizowanych przelewów z wyciągami bankowymi, przygotowanie całości dokumentacji księgowej do dekretowania, bieżące archiwizowanie dowodów rachunkowo-księgowych, sporządzanie not refundacyjnych w zakresie powstałych należności, rozliczanie otrzymanych wpływów na sumy depozytowe oraz innych środków otrzymanych przez Oddział, wprowadzanie do programu księgowego dokumentów dotyczących operacji gospodarczych, opracowywanie projektów umów lub porozumień w celu przyjęcia przez KaOSG darowizn finansowych i rzeczowych, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie funduszy socjalnych, obsługa funduszy socjalnych Oddziału, kontrola formalno-rachunkowa rozliczeń z tytułu podróży służbowych krajowych i zagranicznych, bieżące opracowywanie informacji o wysokości zobowiązań.Kontakt tel. 184153278, 184153002
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Uprawnienia: analityczne myślenie


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : umiejetność pracy pod presją czasu oraz pracy w sytuacjach stresowych[Umiejętność 1] : znajomość przepisów: Ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1530), Ustawa o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120)[Inne] : wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie ekonomiczne, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok w komórce finansowej, wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w pionie finansów w jednostkach sektora finansów publicznych.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pracownik biurowy/marketingowiec

Utrzymywanie relacji z klientem w j. angielskim, przygotowanie ofert handlowych w języku angielskim, pozyskiwanie nowych klientów, uzupełnianie dokumentów, udział w targach międzynarodowych, tworzenie prezentacji multimedialnych i graficznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - C1 -...

Fakturzystka/ fakturzysta

Wystawianie faktur: Generowanie faktur w systemie komputerowym na podstawie danych od kontrahentów. Weryfikacja faktur: Sprawdzanie poprawności danych na fakturach i ewentualne korygowanie błędów. Wprowadzanie faktur do systemu: Rejestrowanie faktur w systemie księgowym firmy. Archiwizacja dokumentów: Przechowywanie dokumentów...