Praca: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)


Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)

OPIS STANOWISKA:
  • Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży
  • Umawianie wizyt serwisowych
  • Umawianie jazd testowych
  • Wstępna diagnoza potrzeb klienta
  • Badanie jakości serwisu i działu handlowego
  • Zarządzanie kalendarzem mechaników
  • Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
  • Codzienna praca w systemie CRM
  • Współpraca z innymi działami w firmie
WYMAGANIA:
  • Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • Bardzo dobra dykcja
  • Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
OFERUJEMY:
  • Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów
  • Perspektywę rozwoju i awansu
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki
Prosimy o dopisanie na CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...