Praca: Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych


Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/0680
OBOWIĄZKI:
Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych WWK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; współudział w realizacji reklamowania pracowników WWK OHP od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej; współdziałanie z Terenowymi Organami Administracji Wojskowej w zakresie realizacji przydziałów mobilizacyjnych, świadczeń osobistych i rzeczowych; koordynowanie przygotowania i aktualizowania regulaminu organizacyjnego WWK OHP na czas W; realizacja przedsięwzięć organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Stałego Dyżuru; gromadzenie, aktualizacja oraz znajomość dokumentów normatywnych dotyczących spraw obronnych w WWK OHP; organizowanie działalności w zakresie realizacji zadań z zarządzania kryzysowego oraz współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi ds. bezpieczeństwa ludności i zarządzania kryzysowego według właściwości miejscowej; opracowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz przygotowywanie i realizacja szkolenia obronnego z pracownikami realizującymi zadania obronne w WWK OHP; udział w odprawach rozliczeniowo zadaniowych i szkoleniach obronnych organizowanych przez Komendę Główną OHP; pomoc w prowadzeniu analizy dokumentacji, obszarów oraz zasad ochrony danych osobowychKandydat aplikując musi posiadać uprawnienia: obywatelstwo polskie; poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW; ukończenie szkolenia z informacji niejawnych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychPraca na 1/4 etatu, umowa na okres próbny 3 mies. docelowo na czas nieokreślonyMile widziane osoby z niepełnosprawnościąPraca w godzinach: 7.45-9.45(do ustalenia)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa internetu
Uprawnienia: umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: obsługa poczty elektronicznej
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: zdolności organizacyjne
Uprawnienia: praca pod presją czasu
Uprawnienia: odporność na stres


Wymagania inne:

Wykształcenie (poziom/kierunek) wykształcenie wyższe Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Umiejętności: umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach; odporność na stres, dobra komunikacja interpersonalna; bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność; umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu; znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i internetu

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 1 350 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy do spraw transportu

odbieranie telefonów, obsługa zleceń wynajmów (wycena, przygotowanie dokumentów niezbędnych do wykonania usługi, rozliczenia), prowadzenie rozliczeń oraz bilansów wewnątrz firmowych (przygotowywanie dokumentów do księgowości), obsługa programów komputerowych(godz. pracy 8:00-16:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Starszy Referent w Dziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki

Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ, przyjmowanie wniosków i realizacja zadań związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby...

Specjalista ds. ESG

Zadania: Opracowywanie założeń środowiskowo - społecznych do strategii spółki w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wdrażanie systemów zrównoważonego rozwoju i nadzór nad ich utrzymywaniem oraz doskonaleniem. Wdrażanie procedur i standardów z zakresu zrównoważonego rozwoju i nadzorowanie ich przestrzegania (współpraca...

Pracownik biurowy

obsługa urżdzeń biurowychoraz korespondencji przychodzaceji wychodzacej,znajomośćprogramow biurowych MS OfficeOpem Officeoraz magazynowo księgowy Enova.Wstawianie dokumentacjimagazynowej oraz faktursprzedazy,Dbanie o właściwy obieg dokumentowi przepływ informacjiwenatrz firmy,uzupełnianie danychprzryjmowanie zamowień od...

Pracownik administracyjno - biurowy

Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu Insert GT ( Subiekt, Gratyfikant) , porządkowanie i administracja dokumentów firmowych, prowadzenie spraw kadrowych i BHP, administracja ubezpieczeń firmowych i floty, kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym, kontakt z Urzędami w sprawach...