Praca: Pełnomocnik finansowy



Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko Pełnomocnika finansowego w Wydawnictwie Uniwersytetu Wrocławskiego

 

Pełnomocnik finansowy
Miejsce pracy: Wrocław, plac Uniwersytecki 1
Nr ref.: pełnomocnik finansowy.81.WUWr.AH

Nazwa stanowiska: pełnomocnik finansowy

Wymiar etatu: pełny etat

Liczba etatów: 1

 
Główne obowiązki
  • Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektów realizowanych w WUWr.
  • Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo- finansowym oraz budżetami projektów realizowanych przez WUWr.
  • Nadzór finansowy nad bieżącą produkcją oraz magazynem.
  • Współpraca z kwesturą i jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Wrocławskiego.
  • Przygotowywanie zestawień poniesionych kosztów do celów wewnętrznych i sprawozdawczości programowej.
  • Organizacja, nadzór i kontrola obiegu dokumentów finansowo-księgowych.
  • Monitorowanie bieżących kosztów, zobowiązań i przychodów.
  • Nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami.
Wykształcenie
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczno-finansowe.
Wymagania konieczne
  • Praktyczna znajomość standardów rachunkowości i zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych.
  • Co najmniej 8-letni staż pracy na stanowiskach związanych z rachunkowością w tym min. 4-letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości podmiotów produkcyjnych oraz sprzedających towary za pośrednictwem klasycznych kanałów oraz e-commerce ( w tym przedsprzedaży produktów oraz sprzedaży łączonych).
  • Praktyczna znajomość aktów prawnych z obszaru rachunkowości i finansów publicznych.
  • Poświadczone kompetencje z zakresu rachunkowości i finansów.
  • Znajomość programów finansowo-księgowych.
  • Zdolności analityczne, dokładność i umiejętność dobrej organizacji pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Odporność na stres związany z terminowością wykonywania zadań.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista.
  • Wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, rzetelność i terminowość.
Wymagania pożądane
  • Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu Microsoft Office.
  • Znajomość środowiska pracy w chmurze.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

APLIKUJ TERAZ

Staż - specjalista ds. administracji i organizacji

pon. -pt. 8-16 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: preferowane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów np. administracja, zarządzanie, PR, filologia, itp. umiejętności tworzenia treści, umiejętność planowania i koordynowania czasu, dokładność, dbałość o szczegóły,...

Sekretarka

-wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania (czynności do zapoznania się),-przygotowywanie akt do archwium,-przygotowywanie akt do brakowania,-rejestrowanie korespondencji sądowej,-obsługa urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner)...

Sekretarka

Odbieranie telefonów, zapis na zajęcia, prowadzenie działalności od strony formalnej - umowy z rodzicami, bieżące zamówienia niezbędnych pomocy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Recepcjonista

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy(staż)

OSOBY ZAREJESTROWANE W PUP ZABRZE Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: