Praca: Podinspektor ds. budownictwa


Urząd Miejski w Pułtusku
Podinspektor ds. budownictwa
Miejsce pracy: Pułtusk
Numer: StPr/25/0664
OBOWIĄZKI:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko pracy : https://bip.pultusk.pl/kategorie/43-praca-konkursy-na-wolne-stanowiska/artykuly/5289-konkurs-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-ds-drogownictwa-zku211092025?lang=PL
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Pułtusk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN


Opis wynagrodzenia:

plus dodatek za staż pracy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowo-Magazynowy

Obsługa administracyjna biura i wsparcie innych działów. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Przygotowywanie, pakowanie i realizacja wysyłek. Obsługa komputera, w tym programów magazynowych i MS Office. Utrzymywanie porządku w biurze i magazynie. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Rzetelność,...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres obowiązków: wydruk i składanie dokumentacji dostarczanie dokumentacji do urzędów inne drobne prace biurowo-administracyjne Wymagania: wykształcenie min. średnie zdolności manualne dokładność i chęć do pracy gotowość do pracy od poniedziałku do piątku prawo jazdy B znajomość pakietu Office dyspozycyjność do...

Recepcjonistka / Recepcjonista

bezpośrednia obsługa pacjentów z dbałością o ich komfort i potrzeby, rejestracja wizyt oraz udzielanie informacji o usługach medycznych, wsparcie pacjentów w zakresie umawiania i rozliczania wizyt, promowanie aktualnych usług i ofert, dbanie o pozytywny wizerunek placówki. komunikatywność i otwartość w kontakcie z ludźmi,...

Pracownik administracyjny (k/m)

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji wyznaczonych obowiązków...

Specjalista ds. administracji biura

Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały eksploatacyjne i artykuły biurowe, wsparcie przełożonych w przygotowywaniu pism,...