Praca: Podinspektor ds. rolnictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej


Urząd Gminy Łukta
Podinspektor ds. rolnictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
Miejsce pracy: Łukta
Numer: StPr/25/1031
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i gospodarką łowiecką, w tym m.in.:a) Realizacja zadań wynikających z procedur regulujących sposób działania w przypadku wystąpienia szkód w uprawach rolnych, zwierzętach gospodarskich i środkach trwałych wykorzystywanych do produkcji rolnej, spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,b) Realizacja zagadnień wynikających z ustawy prawo łowieckie tj: dotyczących opiniowania rocznych planów łowieckich, zagospodarowania i wydzierżawiania obwodów łowieckich oraz prowadzenie mediacji.2. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką komunalną i mieszkaniową, w tym m.in.:a) Koordynacja zadań z zakresu utrzymania zieleni, baz sportowych i placów zabaw,b) Zlecanie usuwania drzew i krzewów oraz nasadzeń na gruntach gminnych,c) Prowadzenie procedur likwidacji szkód powstałych w mieniu gminnym,d) Realizacja zagadnień związanych z organizacją i funkcjonowaniem publicznego transportu zbiorowego,e) Realizacja spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o własności lokali,f) Przygotowanie projektów uchwał dotyczących wynajmowania lokali mieszkalnych, programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,g) Ewidencjonowanie zasobów mieszkaniowych,h) Sporządzanie umów związanych z najmem lokali mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych i garaży,i) Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i zamianą lokali mieszkalnych,j) Sprawowanie nadzoru administratora zasobów mieszkaniowych,k) Prowadzenie spraw w zakresie stanu technicznego i eksploatacji budynków należących do mienia komunalnego oraz pozostałych placów zabaw oraz okresowej oceny utrzymania zasobów we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i pod względem zachowania bezpieczeństwa pożarowego,l) Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem świadectwa energetycznego budynku,ł) Prowadzenie książek obiektów.m) Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową (bez rozliczeń kart drogowych),3. Zapewnienie sprawnej, merytorycznej i uprzejmej obsługi interesantów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
Uprawnienia: biegła obsługa komputera


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania formalne od kandydata:1. ma obywatelstwo polskie,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,3. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,5. posiada wykształcenie wyższe,6. posiada umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,Dodatkowe wymagania od kandydatów:1. znajomość przepisów w zakresie wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy prawo łowieckie, Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej,2. samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska,3. wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej,4. dyspozycyjność, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność,5. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,6. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,7. znajomość urządzeń biurowych i informatycznych

Miejsce pracy:

Łukta


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Informacje o naborze: https://bip.lukta.com.pl/system/obj/5266_Zarzadzenie_40.2025.pdf

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...