Praca: Podinspektor w dziale usług społecznych i administracji


Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bieruniu
Podinspektor w dziale usług społecznych i administracji
Miejsce pracy: Bieruń
Numer: StPr/25/1418
OBOWIĄZKI:
- sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej;- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;- opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych instytucji celem pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych;- prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów; - przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów;- utrzymywanie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków ze źródeł krajowych i unijnych;- prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego: - wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie preferowane studia I lub II stopnia i studia podyplomowe lub ukończone kursy/szkolenia związane z pozyskiwaniem i rozliczeniem funduszy unijnych i/lub środków zewnętrznych; - doświadczenie zawodowe w aktywnym pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych, środków krajowych), - umiejętność obsługi komputera i znajomość programów MS Office (Word, Excel), - doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego; - znajomość zagadnień z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych; - znajomość regulacji prawnych w zakresie pozyskiwania zewnętrznego dofinansowania, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań; - samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, cierpliwość, asertywność, dyspozycyjność, odporność na stres.

Miejsce pracy:

Bieruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy. Wystarczy, że posiadasz: prawo jazdy kat. B oraz swobodę i doświadczenie w poruszaniu się autem po Warszawie, umiejętności obsługi...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Edukator zawodowy - Technik Administracji

Prowadzenie kursów zawodowych. Min. 2 lata doświadczenia. Wykształcenie średnie. Komunikatywność, zaangażowanie.

Praktykant / Praktykantka ds. certyfikacji z możliwością zatrudnienia

Podczas praktyk będziesz zdobywać doświadczenie i wspierać działania w obszarach związanych z: Prowadzeniem dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Weryfikowaniem zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Utrzymywaniem kontaktów z dostawcami surowca z eksportu. Nasze oczekiwania: Znajomość...

Specjalista w Dziale Dydaktyki i Rozwoju Produktów

Zakres obowiązków: Wsparcie Dyrektora Działu oraz reszty zespołu w działaniach projektowych. Koordynacja pracy zespołu w tym organizacja cyklicznych spotkań. Opracowywanie raportów, materiałów i projektów uchwał na rzecz działu. Przygotowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji administracyjnej. Weryfikacja realizacji...