Praca: Podinspektor


URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
Podinspektor
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/1023
OBOWIĄZKI:
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z udzielaniem licencji w zakresie przewozu osób taksówką.Opłaty TAXI.Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentów zamówień publicznych (zapytania ofertowe, notatki, wydatkowania, umowy itp.) oraz nadzór nad ich przygotowaniem i obiegiem.Rozpatrywanie skarg, wniosków i pism kierowanych do Wydziału związanych z ustalonym zakresem czynności.Prowadzenie rejestru opłat w systemie komputerowym oraz rozliczania z tego tytułu.Bieżące prowadzenie dokumentacji z wykonywanych zadań.Wykonywanie innych poleceń określonych przez Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz Kierownika Referatu Transportu i Drogownictwa.Archiwizacja dokumentów dotyczących zakresu czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gminy i związków międzygminnych.Udzielanie informacji publicznych, przygotowywanie ankiet, raportów i sprawozdań.Współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi iinstytucjami naukowo - badawczymi w zakresie działania Wydziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

1) Wykształcenie minimum średnie (preferowane: administracja).2) Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w branży związanej z licencjami TAXI i zamówieniami publicznymi.3) Znajomość przepisów: ustawa o Transporcie Drogowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych.4) Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, KAN.5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6) Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.7) Umiejętność analizy przepisów prawnych.8) posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku ustawy o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 6 120 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...