Praca: Pomoc administracyjna w wydziale nieruchomości i planowania


Urząd Miejski w Skoczowie
Pomoc administracyjna w wydziale nieruchomości i planowania
Miejsce pracy: Skoczów
Numer: StPr/25/1034
OBOWIĄZKI:
1. bieżąca obsługa klientów wydziału,2. opracowywanie projektów pism, w tym decyzji administracyjnych zatwierdzających podział nieruchomości i zaświadczeń,3.przygotowywanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,4.przekazywanie akt do archiwum zakładowego.Pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami po selekcji dokonanej na podstawie złożonego CV i listu motywacyjnego.Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona zarządzeniem Nr 0050.173.2024 Burmistrza Miasta Skoczowa z dnia 3 września 2024 r. z późn.zm. jest dostępna na stronie www.bip.skoczow.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

[Inne] : Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego

Miejsce pracy:

Skoczów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania, Nadzorem nad dokumentacją...

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń. Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych. Przygotowywanie raportów, prezentacji i...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i spożywczych). Współpraca z dostawcami,...

Specjalista ds. zarządzania projektami

Będziesz odpowiadać za: opracowywanie i weryfikację realizacji zasad stosowania w Spółce metodyki zarządzania projektami, opracowywanie i weryfikację dokumentów bazowych projektów tj. Karty Projektu, Harmonogramu Projektu i Rejestru Ryzyk, monitorowanie projektów realizowanych w Spółce za pomocą narzędzi oraz stosowanych...

Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji Administrowanie repozytorium procesowym spółki (m.in. architekturą...