Praca: Pracownik administracyjno-biurowy (obsługa sekretariatu)


Ogłoszenie numer: 10527707, z dnia 2025-12-09

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Dolnośląska" poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko Pracownik administracyjno biurowy (obsługa sekretariatu). Szukamy osoby odpowiedzialnej i rzetelnej, która wesprze nas w efektywnym prowadzeniu biura oraz realizacji celów Spółdzielni. Zapraszamy do aplikowania!

Pracownik administracyjno-biurowy (obsługa sekretariatu)

Miejsce pracy: Wrocław, Psie Pole

 

Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma
  • Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami
  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Koordynacja spraw odszkodowawczych, współpraca z firmą brokerską/ubezpieczycielem mienia Spółdzielni
  • Zarządzanie dokumentacją członkowską i właścicieli lokali, w tym przygotowywanie zaświadczeń oraz uzupełnianie teczek
  • Nadzór i koordynacja pracy dozorców oraz współpraca z firmą porządkową obsługującą nieruchomości
  • Przyjmowanie interesantów, kontrahentów, gości oraz obsługa spotkań i zebrań
  • Wsparcie i organizacja bieżących działań Prezesa Zarządu
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie prac administracyjno- biurowym

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w spółdzielni mieszkaniowej lub firmie zarządzającej nieruchomościami
  • Biegła znajomość zasad prowadzenia korespondencji biurowej i obiegu dokumentów
  • Umiejętność skutecznej obsługi interesantów, w tym rozwiązywania spraw interwencyjnych
  • Gotowość do pracy z programami księgowo-czynszowymi po przeszkoleniu
  • Samodzielność, sumienność i doskonała organizacja pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność budowania pozytywnych relacji
  • Odporność na stres

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w sektorze zarządzania nieruchomościami
  • Wsparcie merytoryczne i szkolenia wprowadzające, w tym z obsługi specjalistycznych programów księgowo-czynszowych
  • Wsparcie doświadczonego zespołu, sprzyjające efektywnej współpracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym i D365 odbieranie i...

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ), Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...