Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Ogłoszenie numer: 10025707, z dnia 2025-07-12

Antella Sp. z o.o. to firma dystrybucyjna, importer i producent, specjalizująca się w szerokiej gamie produktów z kategorii Party oraz artykułów szkolnych i biurowych.

Nasza oferta obejmuje wszystko, co niezbędne do organizacji wyjątkowych przyjęć.

Jako wyłączny dystrybutor w Polsce marek GoParty, Foldermate, Olife, i Radius, zapewniamy naszym klientom dostęp do najwyższej jakości artykułów szkolno-biurowych. 

Dodatkowo na polskim rynku zapewniamy dystrybucję produktów Creative Craft Group.

www.antella.pl

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Łódź, ul. Walerego Wroblewskiego 18/308

Nr Ref.: StPr/25/2201

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Wsparcie działu handlowego
  • Obsługa dokumentów handlowych
  • Wsparcie w zakresie księgowości i kadr
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy
  • Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych
  • Obsługa urządzeń biurowych

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Biegła znajomość środowiska Microsoft Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w przygotowaniu dokumentów księgowych
  • Silna motywacja, sumienność,zaangażowanie i orientacja na osiągnięcie założonych celów
  • Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 5 267 PLN

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...