Praca: Pracownik administracyjno - biurowy


COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punkty skupu zlokalizowane na terenie całej Polski.

 

Więcej informacji o firmie jest dostępnych na stronie www.zlomrex.pl

 

W związku z rozwojem Oddziału poszukujemy pracowników na stanowisku:

Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Lublin
Zakres obowiązków:
  • Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami
  • Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji
  • Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO
  • Weryfikacja danych, wprowadzanych do BDO przez odbiorców odpadów
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów
  • Wsparcie administracyjne pracowników
  • Rozliczanie i wystawianie dokumentów księgowych
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Obsługa kasowa filii
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane w kierunku ochrony środowiska
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska
  • Zaświadczenie o niekaralności
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość IFS
  • Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę
  • Obsługa MS Office
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Pakiet ubezpieczeń grupowych
  • Pakiet medyczny
  • Możliwość finansowania przez firmę niezbędnych szkoleń
  • Świadczenia w ramach ZFŚS
  • Stabilne warunki pracy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prowadzonego przez COGNOR S.A. O/Złomrex we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest firma Cognor Holding S.A., ul. Zielona 26, 42-360 Poraj. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Specjalista ds. Administracyjnych

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać...

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...