Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Ogłoszenie numer: 10385190, z dnia 2025-10-24

Firma MAG Dystrybucja jest firmą handlową istniejącą na polskim rynku od 1995 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności priorytetem jest konstruowanie najlepszych ofert na towary wiodących producentów w Polsce jak Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Carlsberg, Żywiec Zdrój, CEDC, Stock, Coca-Cola i innych, co w połączeniu z profesjonalną obsługą klienta i fachowością w realizacji dostaw powoduje, że jest cenionym partnerem rynku FMCG. Priorytetem firmy MAG Dystrybucja jest budowanie trwałych relacji z Klientami ale również z Pracownikami, doceniając potencjał który wnoszą swoim zaangażowaniem.

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Olsztyn, ul. Sprzętowa 2

 

Opis stanowiska

  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów),
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • prawidłowe archiwizowanie dokumentów,
  • obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych,
  • współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa,
  • zarządzanie korespondencją,
  • odbieranie telefonów i przekierowywanie do odpowiednich działów, udzielanie informacji na temat firmy lub profilu jej działalności.

Wymagania

  • znajomość programu CDN XL, MS EXCEL,
  • obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner),
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • komunikatywność i cierpliwość,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • skrupulatność i precyzja.

Oferujemy

  • stałą, interesującą pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego oraz zdobywanie nowych doświadczeń,
  • bogaty pakiet ubezpieczenia medycznego i sportowego (Medicover i Medicover Sport),
  • miłą atmosferę i dobre warunki pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...