Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/24/0393
OBOWIĄZKI:
skanowanie, digitalizacja dokumentacji, bieżące wsparcie pracowników Wydziałów, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie projektów pism, wykonywanie czynności kancelaryjnych (rozdzielanie pism, przygotowywanie pism do wysyłki); miejsce pracy: S-c, ul. Teatralna 9, Janowskiego 14, Czarna 14
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań sprawna organizacja pracy

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Dziale Domów Studenckich

Opis stanowiska: ​ Osoba zatrudniona na tym stanowisku b ę dzie odpowiedzialna za wsparcie kierownika w nadzorowaniu właściwego funkcjonowania domu studenckiego . Zakres obowiązków: udział w zakwaterowaniu oraz wykwaterowaniu studentów, obsługa programu USOS, obsługa systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej,...

Asystent ds. wdrażania projektów 

ścisła współpraca z Product Managerami w zakresie wprowadzania produktów na rynek, pilnowanie statusów projektów (praca na deadlinach), koordynowanie prac pomiędzy dostawcami zagranicznymi, agencjami marketingowymi oraz międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi, analiza i realizacja projektów w ramach zakładanego budżetu...

Sekretarka

koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych oraz...

Pracownik Techniczno-Administracyjny

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do instalacji wsparcie Działu Administracji w zakresie technicznym...

Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing, Kontrolling Monitorowanie i analiza...