Praca: Pracownik administracyjno-biurowy



Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Duchnice
Nr Ref.: 15939

Zadania:
  • Zaangażowanie w proces importu/eksportu towarów z fabryki 
  • Komunikacja z firmą w Kijowie oraz z operatorem logistycznym na terenie Polski
  • Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów do odpraw celnych
  • Inne prace administracyjne
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym
  • Przynajmniej podstawowa znajomość Excela, pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość języka ukraińskiego mile widziana
Oferta: 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie 7000 zł brutto/mies.
  • Miła atmosfera pracy oraz wsparcie współpracowników
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego Dystrybucja korespondencji w biurze Składanie...

Office Support Specialist

Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji​. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy​. Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz...

Specjalista ds. harmonogramowania

Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji Udział w spotkaniach z podwykonawcami dotyczących postępów prac...

Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie okresu objęcia dobrowolnym...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: masz doświadczenie w obsłudze pacjenta lub klienta, lubisz pracę z ludźmi i z każdym...