Praca: Pracownik administracyjno- biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracownik administracyjno- biurowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/24/1865
OBOWIĄZKI:
Obsługa elektronicznego systemu pism i spraw; rejestracja dokumentów; wykonywanie czynności administracyjno- biurowych; przygotowywanie projektów pism i dokumentów pracowniczych; czynności związane z ewidencją czasu pracy i innych sprawach pracowniczych; obsługa programu kadrowego; archiwizacja dokumentów; obsługa sekretariatu.Jedna zmiana 07:30- 15:30 od poniedziałku do czwartku, piątki 07:30- 14:30.Oferta stażu dla osób zarejestrowanych, zameldowanych w mieście Elbląg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo lub ekonomia, podstawowa znajomośc urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera- Pakiet MS Office, osoba sprawna ruchowo i logicznie myśląca, komunikatywna, potrafiąca nawiązywać kontakty z ludźmi, pracować w zespole i radzić sobie w sytuacjach stresujących, kreatywna, uprzejma, dobrze zorganizowana, dokładna, obowiązkowa, skrupulatna, punktualna, sumienna, posiadająca umiejętność aktywnego słuchania i łatwość wypowiadania się oraz wysoką kulturę osobistą.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista /pion eksploatacji/ w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU prowadzenie ewidencji nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, współpraca z pełnomocnikami w zakresie spraw wynikających ze współwłasności nieruchomości, sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad udziałami Miasta Stołecznego Warszawy, analizowanie prawidłowości działania oraz kontrola...

Sekretarka medyczna

Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie korespondencji, Ścisła współpraca z innymi...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi Administracja...

Pracownik Sekretariatu

Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej organizacja spotkań organizacja podróży służbowych pracowników firmy współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami artykułów biurowych i spożywczych...

Asystent / Asystentka biura

Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordynowanie zamówień na zaopatrzenie biurowe, Przygotowywanie prezentacji,...