Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Gniezno
Numer: StPr/24/1097
OBOWIĄZKI:
Archiwizacja dokumentów, prace biurowe.Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości usług. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze:komputer, telefon, drukarka, itp. Nadzór nad dokumentami, z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy wyników z prowadzonej przez siebie pracy. Organizacja własnej pracy. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem i zarządzeniami. Przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ. Prowadzenie dziennika stażu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera EXCEL i WORD


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gniezno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla klientów Uczestnictwo w projektach​...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości. Wymagania: Praca na wysokości powyżej 3m, Prowadzenie...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie zużycia energii elektrycznej, Uzgadnianie...

Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego

Wymagane kwalifikacje: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność szybkiego uczenia się, wysokie zdolności komunikacyjne, dokładność, terminowość, samodzielność, jak również...