Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Poddębice
Numer: StPr/25/0008
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji usług medycznych, udzielanie informacji do usługi, segregacja i archiwizacja dokumentów medycznych, wystawianie faktur.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poddębice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. księgowo- administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy Wsparcie przy ewidencji środków trwałych Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów Wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby audytu i raportowania...

Operator wprowadzania danych

wprowadzanie dokumentów wpływających do urzędu do systemów informatycznych, wprowadzanie innych pism do ewidencji komputerowych, inne prace pomocnicze w dziale, praca w godzinach 7.00-15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie,...

Pracownik biurowy

wydawanie i przyjmowanie wniosków, weryfikacja pod względem poprawności; redagowanie decyzji administracyjnych i pism urzędowych; obsługa programów komputerowych związanych z realizacją świadczeń; archiwizacja dokumentacji; rejestracja pism przychodzących i wychodzących; obsługa interesantów ośrodka pomocy; obsługa...

Pracownik biurowy

Zgodny z harmonogramem stażu Kontakt do Pracodawcy 606253028CV Wymagania inne:

Pracownik biurowy

archiwizacja dokumentów, skanowanie i drukowanie, obsługa komputera, sporządzanie pism, obsługa klienta, wystawianie faktur, obsługa programów, utrzymywanie czystości w biurze, oferta stażu dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Nakło Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie...