Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0208
OBOWIĄZKI:
Segregowanie i sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym oraz przygotowywanie ich do wprowadzenia do ksiąg. Tworzenie zapisów w programie księgowym, sprawdzanie rejestrów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa programu Microsoft Office Word
Uprawnienia: obsługa programu Microsoft Office Excel


Wymagania inne:

dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, obowiązkowość, systematyczność, wykształcenie min. średnie ekonomiczne

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Asystentka Zarządu

Główne zadania: obsługa sekretariatu – wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych Spółki, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, współpraca z wszystkimi działami...

Pracownik magazynowy

Miejsce pracy: Będzin Twoje zadania: Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych Katalogowanie materiałów i kontrola stanów magazynowych Sporządzanie dokumentacji związanej z wydaniami i zwrotami Prowadzenie rejestru dostawców Obsługa reklamacji, gwarancji i aktualizacji Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność...

Asystent / Asystentka dyrektora

Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań dyrektora i umawianie terminów. Obsługa administracyjna biura dyrektora. Przygotowywanie i redagowanie dokumentów (korespondencja, raporty, prezentacje). Wizualne porządkowanie informacji za pomocą map myśli. Dogłębny research internetowy i wyciąganie kluczowych informacji. Chat GPT:...

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie dokumentacji na potrzeby posiedzeń organów statutowych....

Młodszy asystent

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii choroby chorych powierzonych jego opiece, przygotowywanie...