Praca: Pracownik administracyjno - biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0429
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie korespondencji e-mail z rozmaitymi instytucjami, wpisywanie dokumentów księgowych do dziennika koprespondencyjnego, przygotowywanie danych do refakturowaniaI umowa - zlecenie na okres 3 miesięcy z możliwością przejścia na UoP. 1/2 etatu. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą, pomiędzy 7.00 a 15.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagana jest umiejętnosć obsługi komputera, skrupulatność, komunikatywność, dokładność a także umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy asystent

- wykonywanie czynności kontrolnych, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej, nadzór nad zachorowalnością na choroby zakaźne i prowadzenie statystyk, nadzór nad realizowaniem obowiązkowych szczepień ochronnych, pobieranie próbek do badań bakteriologicznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

Kierownik/kierowniczka zespołu administracji

1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.2. W zakresie inwestycji i remontów:- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,-...

Kierownik gospodarczy

Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.Zastrzega się, że po zapoznaniu z przesłanymi aplikacjami, na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci wybrani spośród wszystkich spełniających warunki. Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: wyższe (w...

Asystent Zarządu

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym: Prowadzenie...

Ekspert ds. administracji

Ustalenie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja. Prowadzenie gospodarki mandatowej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków trwałych,...