Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Policzna
Numer: StPr/25/0202
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta (przygotowywanie dokumentów, komunikacja telefoniczna, mailowa), organizacja spotkań, asystowanie kierownictwu, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji firmowej, wystawianie dokumentów magazynowych, rozliczenia produkcji i księgowych, zarządzanie zespołem pracowników, delegowanie zadań, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz terminowością realizacji zadań
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: odpowiedzialność, doświadczenie, organizacja, zaangażowanie
Uprawnienia: dyspozycyjność, niekonfliktowość, umiejętność pracy w grupie, uprzejmość.


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : doświadczenie na podobnym stanowisku[Umiejętność 1] : umiejętność zarządzania zespołem pracowników i ich rozliczanie

Miejsce pracy:

Policzna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...