Praca: Pracownik administracyjno-biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0290
OBOWIĄZKI:
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonego, wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków, prowadzenie terminarza spotkań prezesa, redagowanie pism i dokumentów, przygotowywanie analiz, zestawień i prezentacji z pomocą opiekuna, sporządzanie sprawozdań do GUS i Urzędu Marszałkowskiego pod nadzorem opiekuna, aktualizacja dokumentów firmowych, m.in. zaświadczeń o niezaleganiu z ZUS, US, KRK, wysyłanie i odbiór przesyłek, właścicwa ewidencja pism przychodzących i wychodzących, pomoc przy zaopatrzeniu biura w artykuły biurowe poprzez składanie zamówień przez dedykowane portale internetowe, po uprzednim przeszkoleniu: złożenie ofert przetargowych i udział w otwarciu, przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, przyjmowanie klientów, przygotowywanie napojów, serwowanie poczęstunku dla przełożonego oraz klientów firmy, czyszczenie i konserwacja ekspresu oraz czajnika po uprzednim przeszkoleniu, dbałość o porządek swojego stanowiska pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie średnie, znajomość MS OFFICE, umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B- mile widziane

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy w biurze podróży

Obsługa klienta w zakresie przedstawiania ofert wakacji i ich sprzedaż. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: Turystyka/hotelarstwo Wymagania inne: Wymagane doświadczenie, umiejętność komunikacji oraz nawiązywania rozmowy. Znajomość obsługi komputera, języka angielskiego w stopniu...

Sekretarz sądowy

Wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania, wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych, sporządzanie wokand, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa programów wydziałowych, wysyłka korespondencji....

Pracownik biurowy

segregowanie korespondencji wpływającej do wydziału,przygotowywanie korespondencji wychodzącej z danego wydziału oraz doręczenie do poszczególnych sekretariatów sądowych,pobieranie akt z archiwum zakladowego oraz ich zwrot po wykorzystaniu,obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka,praca na systemach...

Technik prac biurowych

Opis i zakres obowiązków stażysty:- obsługa sekretariatu,- obsługa interesantów poprzez kierowanie do odpowiedniego pracownika jednostki,- obsługa centrali telefonicznej,- Obsługa urzadzeń biurowych w tym: faxu, skanera, drukarki, kserokopiarki, - sporzadzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów...

Technik administracji

3.Obsługa inspektoratu,4.Obsługa archiwum,5.Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,6.Obsługa urządzeń biurowych,7.Obsługa interesantów,8.Przygotowanie projektów pism, 9.Przygotowanie danych do sprawozdawczości,10.Prowadzenie rejestrów, spisów spraw i metryk, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...