Praca: Pracownik administracyjno - biurowy


Firma Innovative Facility Management Polska Sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą techniczną nieruchomości komercyjnych oraz budynków mieszkalnych.

 

IFMPL to elastyczna, dynamicznie rozwijająca się firma, oferująca klientom nowoczesne, niestandardowe oraz indywidualne rozwiązania, oparte na dogłębnym zrozumieniu ich potrzeb oraz sytuacji finansowej. Posiadamy zintegrowany system zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP.

 

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni ponad 2 mln. m2 w całej Polsce.

 

W związku z rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz Zespół na stanowisku:

 

 

Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych,
  • Koordynacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja,
  • Utrzymanie porządku i organizacji przestrzeni biurowej,
  • Kontakt z firmami zewnętrznymi i dostawcami,
  • Wsparcie administracyjne zespołów i zarządzanie flotą pojazdów służbowych.
Wymagania:
  • Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość,
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin,
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,
  • Możliwość nauki i rozwoju w strukturach firmy,
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,
  • Wsparcie przy wdrożeniu i przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. kontroli jakości i ochrony środowiska

Zadania: Przeprowadzanie oceny jakościowej produktów Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością ISO 9001 Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska ISO 14001 Sporządzanie raportów i sprawozdań jakościowych i środowiskowych Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i kontrolach jednostek zewnętrznych Wymagania:...

Asystent do spraw księgowości

rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji wysyłanie korespondencji pomoc w realizacji zadań administratora biura sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie wykształcenie pomaturalne / policealne podstawowa obsługa komputera podstawowa znajomość obsługi urządzeń biurowych dokładność, punktualność, szczerość chęć do...

Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas nieobecności Zarządu. Zarządzanie...

Asystent ds. Gospodarki Materiałowej

Przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji pod względem jakości i terminowości Przyjmowanie materiałów na stan magazynowy Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami Współpraca z zespołem medycznym Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista Entuzjazm, dobra organizacja pracy oraz dokładność...

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych, Koordynacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, Utrzymanie porządku i organizacji przestrzeni biurowej, Kontakt z firmami zewnętrznymi i dostawcami, Wsparcie administracyjne zespołów i zarządzanie flotą pojazdów służbowych. Wymagania: Dobra...